Obserwatorzy

czwartek, 9 sierpnia 2012

Moja pierwsza wygrana

Kilka dni temu  na blogu Natalii   (http://koralikowamania.blogspot.com/) wygrałam śliczną bransoletkę. Jakież było moje zaskoczenie, kiedy przeczytałam o tym. Serce to mi chyba dwa razy szybciej zabiło. I oto wczoraj dostałam paczuszkę, a w niej takie oto pudełeczko. Bardzo szkoda, że w czasie transportu trochę się zdeformowało.


A w środku było to cudo. Cieszę się ogromnie, że stałam się posiadaczką tej bransoletki. Jest taka oryginalna i niepowtarzalna.  Sama bym nie potrafiła czegoś takiego zrobić.



A oto zapowidź następnej sesji zdjęciowej. Starsze rzeczy, czyli robione dużo wcześniej.


I najnowsze, skończone pare dni temu.


 Dziękuję za odwiedziny i te miłe słowa zostawione pod postami.
Miłego i twórczego dnia życzę.

4 komentarze:

  1. gratuluję wygranej i podziwiam prace:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka faktycznie przepiekna!! piekne rzeczy wyszydelkowalas:-) szczegolnie pierwsza praca mi sie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję nagrody :) kamizelka śliczna :) bolerko też

    OdpowiedzUsuń